Snart äre FREDAGSMYS !!

Sista dagen på jobber känns fucking great ! blir även att hämta mina nya navel piercingar idag en med 3 fjärilar påoch 2 helt vanliga en med sjus lila pärla och en med persiko färgar pärla(Y) och jag ska träna idag med mina nya träningsskor och ska va med felicia sandra och kanske tim och pontus och jag ska ha skit kul och imorgon äre east fm fetival som jag trodde va idag (pinsamt)
nu blire lite fika som jag fixat till dom på jobbet sen drar jag ner i källren igen och sliter ut min stackars rygg som jag har gjort not med, antagligen bärt för tunga kartingerxD


min navelpircing !:D


Kommentarer
Postat av: sandra

uppdatera din blogg :oooooooo

2010-08-25 @ 08:16:56
URL: http://sandrapauliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0