Ändrade planer !

Idag ska jag fira carro som fuller 17 år ! så Hipp hipp hurra !:D
Och imorgon dra jag in till lkpg med mamma min ;D
Nu jobbar jag bara i en vecka till sen tar jag lov (Y)
Helt underbart !
i helgen va vi i mantorp park på gatubil med, det va roligt som fan !synd att det inte blev längre, blev ju lite busted och fick ta premiären i en polis bilen (Y)
sen va vi och badade med folk (: mysigt,
sen har jag varit med malin med, gjorde inte så mkt gick omkring och bara va(Y)
sen badade jag med vuvven med, så mysigare kan det inte bli !
Har en del planer med när jag får semester! tex: Ullared med mamma, liseberg med folk, och videc med tjejerna (Y)
Sen blire vell att pressa i solen hela sommarm och hoppas på ett underbart fint väder !

Xoxo Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0