Blev lite jobbigt...

eftersom gammelmormor (97) inte mår så bra, trött och orkar inte så mkt.
sötare människa får man leta efter asså!

Men iaf va ju som sagt i ullared i måndags och käpte hem lite små saker (Y) sen köpte jag ju ett headsett med, MEN.. det funkade ju inte så fick åka in och btra på netonnet i lkpg då passade man ju på att titta lite i affärer med och vad ser man ? jo att det är 70% REA ! Köpte hem ett par skor sen hittade jag ett nagellack med as fin rosa pastell färg :D
Idag så har man slappat hela dagen sen mot kvällen kom pontus och sandra och hämta upp mig för vi skulle till niclas men det slutade med att vi hamnade hemma hos mig endå xD
Men ni ska jag nog sätta på en film sen ska jag somna :D:D


199 kr bara !
Men dom är mkt mkt snyggare på än vad dom är på bilden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0