Ingen som fattar !

Wow jag tror inte att mina föräldrar förstår sig på mig,
jag min pappa säger att vi skulle beställa skorna i helgen
men nej då det fick man ju inte göra bara för att det va klack på
och man kan ju bryta fötterna och buhuhu!
jag har fan aldrig fått chansen att beställa not frå¨n internett för det kanske inte passar, inte är rätt storlek bara för att det har blivit så för andra ! MEN FATTAR jag är inte som alla andra och kommer inte bli som alla andra jag är inte den tjeje som gör allt rätt och har bästa betygen i skolan, Men vrf kan jag inte få beställa ett par skor som jag har tittat på hur länge som helst och velat ha hur länge dom helst för MINA PENGAR.
HOPPAS DU LÄSER DET HÄR MAMMA ! för det kommer du antagligen göra .

Kommentarer
Postat av: e

känner igen det där...

2010-04-01 @ 16:51:39
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0