Tja !

Idag bärde det av t motla på morgonen för att spänna tanställningen,
sen drog jag t skolan hande inget så mkt misade 2 lektionen så blev bara 3 för min del (:
sen drog jag och sandra ner på stan sär jag köpte L´ORÈAL MATTE MORHOSE, det säger jag tummen upp för, den täcker bra och är lätt att ta ut på huden (Y)
köpte även en spraydeo ^^
sen drog vi iväg t donken för att ta osss varsin glass, och uj va det gick bra glassmaskinen va trasig så det blev en kaffe för mig och en chees burgare tilll sandra, båda brände sig på mitt kaffe hahahah xD
sen drog jag hem och nu sitter jag här och chillar galet (Y)

TTYL!




Jag bara älskar leopard mönster (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0